onsdag 6. januar 2010

Tungt å komme igang!!

Knirkende kulde ute, ullteppe-temperatur inne.... Begge deler gjør at jeg går fort forbi hobbypulten:=/ Inspirasjonen lar vente på seg - jeg har mer eller mindre kastet sammen dette kortet -ergo- ikke akkurat et kort jeg er videre fornøyd med. Leverer det alikevel som bidrag til StampArtic - så får det i det minste gjort litt nytte for seg;=DD
Magnoliagutten er fargelagt med ProMarkers, Gratulerer-stempel fra Ladybug and Friends, Cuttlebug embossingfolder, og mønsterpapir fra ProvoCraft.

7 kommentarer:

Inger Marie sa...

Syns kortet ditt ble kjempe flott :)
Herlige papir.
Ha en flott helg!
God klem

Unknown sa...

Syns det blir stilig!!
Han er så kul Edwin på blyanten!
Takk for at du deltar!

klem,
jorunn

Anne Bente sa...

ojjjj, hvor er den flot, Bente jeg har ikke modtaget din adresse endnu, så jeg kan sende dig præmien fra Kort O Mania, den står ovre i venstre kolonne mailadressen:)

Bococco sa...

Det var annerledes synes jeg. Synes det var friskt og fint. :)

Anonym sa...

I wish not agree on it. I assume precise post. Expressly the appellation attracted me to be familiar with the whole story.

Astrid sa...

Kjempefint guttekort i herlige farger Bente!!
Gratulerer så masse med den flotte premien:-))

Klem,
Astrid

Lisbeth sa...

Ja den kulla kan ta knekken på hvem som helst,brrr!
Heldigvis ser det ut til at den har gitt seg her, men enda er det jo mye igjen av vinteren så.... "sukk"! Lengter etter vår, men nok om det, kortet ditt ble ihverfall flott så ingen grunn til bekymring!!!
Go'klem fra Lisbeth