onsdag 21. oktober 2009

Tvilling-hodebry!

Jeg fikk en bestilling på kort til nyfødte tvillinggutter.... problemet er at jeg ikke har noen stempel som umiddelbart passet! Etter litt grubling lastet jeg ned digi-stemplene "Diaper crew" fra Mo`s digital stamps, og endte opp med denne løsningen:=)
Babyene er fargelagt med ProMarkers i fargene Blush, Soft peach, Powder blue, Denim blue og Blossom.
Mønsterpapiret er fra Imaginisce, embossingdies fra QK, puncher fra MS og Fiskars, hjerter fra Kort og Godt og tekststempel fra Ladybug and friends.

8 kommentarer:

Bente sa...

Dette var jo bare helt utrolig lekkert, så nydelige de babyene var - mye fint i digitalt :)
Fantastisk fargelegging også!
Klem, Bente

Liv Johanne sa...

Dette kom du riktig så bra ut av! Dette kortet likte jeg utrolig godt! Nydelige guttebarn :-)

CraftyC sa...

This is so sweet and coloired beautifully
Clairex

Gro sa...

Ååååå de var jo bare kjempesøte. Og herlig kort.

Inger-g sa...

Nydelig kort! Fargeleggingen din er en fryd å se på. Kjempelekkert. Ha en fin kveld. :-)

Unknown sa...

Åååå detta var jo ein super løysing på tvilling "problemet"..
Ei venninne av meg fekk nettopp to jenter.. har dei jentebabyar og? Eller kanskje ein kan bruka dei samme som jenter??

Flott va korte vertfall!!

Klem Tine

Pia sa...

såååå sødt kort

Jeanette sa...

Utrolig søte altså :) Jeg digger at du har brukt to stempler i stedet for 2 like, som jo ellers ville vært løsningen på tvilling-kort. :)