torsdag 4. desember 2008

Wiff of Joy GDT-call

Wiff of Joy leter for tiden etter en Gjestedesigner for 2 mnd! Sånn egentlig så vet jeg ikke om jeg har klart å laste opp bildet av kortet riktig til WOJ engang, så dette er egentlig bare for moro skyld! Men... no pain...no gain!! ;=P Jeg synes denne engelen er fantastisk søt! Kortet er laget etter skissen som ligger inne på Papercraftplanet
Materialene jeg har brukt er fra Papirdesign og Stempelglede. Motivet er malt med Distress og vinger og glorie har fått en liten oppfiffing med Stickles - crystal.
Here is my entry for Wiff of Joy's Guest Designer Call. I hope I have managed to upload the picture right to the gallery at Papercraftplanet:=)

17 kommentarer:

Hildegunn sa...

Lekkert kort, og helt enig; flott engel!
Masse lykke til med søknaden!

Ønsker deg en flott dag!

Pia sa...

lækkert kort og så flot malet

Hege-Annie Simonsen sa...

Herlig, kjempelekkert kort!

Eli sa...

Kjempefint kort, Bente!

Ha en fin dag!

Rasofiel sa...

oi så nydelig kort<3 elsker blå julekort :D Og det stempelet er bare til å smelte av :) Takk for koselig hilsen i bloggen min forresten. Håper du får en fin vinterdag :) klem vyanmica

Unknown sa...

Sååå lekkert!!! Herlige farger! og engelen er jo berre sååå skjønn!
Lykke til med søknaden! *klem*

klem,
Jorunn

Jojjo sa...

Vad många fina kort och så fint målat! Hit kommer jag tillbaks :)

Inger-g sa...

Dette var kjempeflott! lykke til!

Caroline sa...

nyydelig kort!! også så lekkert malt!

Heidi sa...

Så nydelig dette var Bente. Det stempelet er kjempefint

Klem fra
Heidi

Unni sa...

Nydelig kort , lekre farger og oppsett:)
Unni

Camilla sa...

Ååå så lekkert dette var!! Og engelen er virkelig nyydelig fargelagt!! Du har dreisen på fargeleggingen:)
Klem, Camilla.

Katharina Frei sa...

Wonderful!! Your colouration is brilliant!!
Katharina

Gry-Heidi sa...

Flott engel og nydelig kort !!
Lykke til :)

Klem, Gry-Heidi

PS. Jeg vet heller ikke om jeg fikk lastet opp riktig til WOJ, skjønte ikke den greia helt men..:)

Naoual sa...

Such a pretty card!

Aija sa...

So great card, you would have deserved the spot!
Lovely colours as usual and so beautifully coloured, as usual :))
Hugs,
Aija

Anonym sa...

Vilket underbart kort och härliga färger!
Tack för din fina kommentar i min blogg!
/Kicki