mandag 24. mars 2008

Ett kremmerhus med klemmer

Jeg kjenner ett par flotte damer med bursdag i mars:=) Som alltid så er det gøy å lage kort når man har ett ansikt å kreere til!
Jeg har brukt ett Paperbag studio stempel til dette kortet. I tillegg rullet jeg sammen akvarellpapir av den tynnere typen, til ett kremmerhus som jeg fylte med "klemmer".
Dette kortet er dessverre blitt dårlig avfotografert. Det er litt mildere i fargene enn det det fremstår her. Har igjen brukt alkoholblekk. Sommerfugler fra Penny Black.

2 kommentarer:

Hanne sa...

Næææææ, kor fint! :) En fantastisk idé med det kremmerhuset, den noteres straks&med en gang i min kreative bok. Nydelige farger!

Inger Marie sa...

Ååå så nydelige kort, det kremmerhuset med klemmer var en herlig ide :)
Du lager så mye lekkert, en fryd å se i bloggen din.

Ha en fin helg!!

God klem